Sunday, 29 April 2012

Ariel Sharon Diazab Sebelum Mati


http://www.suara-islam.com/news/berita/internasional/1425-ariel-sharon-diazab-sebelum-mati

http://www.xlupa.com/2012/01/jasad-ariel-sharon-membusuk-tak.html

Ariel Sharon Diazab Sebelum Mati

Written by Shodiq Ramadhan

Menderita sebelum malaikat maut menjemput. Hal itu kini dirasakan oleh seorang musuh Islam kelas kakap, mantan Perdana Menteri Israel Ariel Sharon. Setelah dikabarkan pulang dari rumah sakit dan tergeletak dalam keadaan koma selama hampir lima tahun, penjagal umat Islam dibawa kembali ke rumah sakit, Sabtu (13/11) larut malam. Demikian isi laporan salah satu stesen radio di negeri itu. Sharon dibawa kembali ke rumah sakit setelah dibawa pulang ke rumahnya di Sycamore Farm, Israel selatan, untuk masa percobaan selama 48 jam untuk dilihat apakah ia dapat dirawat di rumah untuk selanjutnya.

Sharon yang saat ini usianya memasuki 82 tahun dirawat di Hospital Syaiba tak jauh dari kota Tel Aviv. Ia diberitakan terbaring dalam keadaan kedua mata terus terbuka, para perawat yang menjaganya kemudian menempatkan Sharon di depan televisi yang menayangkan film-film pemandangan alam, aneka hewan, terutama ternak sapi. Salah satu dari anggota keluarganya kerap membacakan surat kabar harian disampingnya dan mengabarkan perkembangan ternak sapi yang ia miliki di daerah Selatan Israel. Disamping itu, ia juga dibacakan beberapa buku dan diperdengarkan musik-musik klasik.

Diceritakan pula, oleh seorang laki-laki khusus yang ditugaskan mencukur jenggotnya, Sharon sering meminta dicukur janggutnya dengan isyarat menggerak-gerakkan jari. Dokter-dokter yang merawat Sharon memberikan keterangan, kesehatan Sharon dengan keadaannya yang terbaring di atas ranjang rumah sakit bertahun-tahun, kemungkinan besar dirinya masih hidup karana denyut jantung dan tekanan darahnya hingga kini masih berjalan normal. Sama seperti keadaan awal kali pertama dirinya masuk rumah sakit pada lima tahun lalu.

Ketika ditanya lebih lanjut sampai kapan keadaan Sharon akan terus menerus seperti ini, Solomo Segev, dokter senior yang merawatnya mengatakan, "Kalau dikaji dari usia rata-rata di keluarga Sharon, ibu dan neneknya mati di atas usia 90 tahun". Solomo pun kemudian memperkirakan Sharon akan tetap dengan keadaannya seperti ini hingga lewat usianya di atas 90 tahun. Artinya, azab Allah di dunia kepada penjagal umat Islam ini masih lama. Pada 4 Januari 2006, perdana menteri Israel itu menderita stroke berat dan mengalami koma. Ia tak pernah sadarkan diri, sehingga menimbulkan kevakuman politik. Ia menjawat sebagai Perdana Menteri Israel dari 7 Maret 2001 hingga 14 April 2006. Kekuasaannya sebagai perdana menteri kemudian digantikan oleh Perdana Menteri (sementara) Ehud Olmert karena ia terkena serangan stroke pada Januari 2006. Sharon yang lahir 27 Februari 1928 juga pernah menjadi pemimpin Likud, partai terbesar dalam koalisi pemerintah di parlemen Israel, Knesset. Ia mengundurkan diri dari partai tersebut pada 21 November 2005, dan mendirikan partai baru yang bernama Kadima.

Selama tiga puluh tahun Sharon berdinas sebagai anggota Angkatan Bersenjata Israel. Pangkat tertingginya adalah Mayor Jenderal. Ia menjadi terkenal di Israel karena keterlibatannya dalam Perang Enam Hari pada tahun 1967 dan Perang Yom Kippur pada tahun 1973. Ariel Sharon juga bertanggung jawab atas tragedi pembantaian Qibya pada 13 Oktober 1953. Saat itu 96 orang Palestina tewas oleh Unit 101, yang dipimpinnya, dan pembantaian Sabra dan Shatila di Lebanon pada 1982. Antara 3.000 dan 3.500 orang terbunuh dalam peristiwa itu, sehingga ia dijuluki sebagai "Tukang Jagal dari Beirut".

Mustafa Kemal Atatürk, pendiri Turki Modern adalah anak seorang pelacur yang bapaknya tentara yahudi di Turki.Masa akhir khayatnya, bertahun-tahun tubuhnya kepanasan luar biasa. Segala cara ditempuh sampai dibawa kapal ke tengah laut tetap tidak berhasil mendinginkan kepanasannya. Konon saat mau dikubur tanah Turki menolak jasadnya. Gak tahu kenapa akhirnya dia bisa dikubur di sana. Yg jelas hal ini dirahasiakan selama militer berkuasa di Turki. Yg berusaha membongkarnya didor! Toh akhirnya terbongkar juga. Naudzubillah mindzalik! Begitulah azab Allah untuk musuh2 Islam!

Ariel Sharon, 82 merupakan Perdana Menteri Israel dikatakan terlibat dengan penyembelihan masyarakat Islam Palestin di khemah pelarian Shabra dan Syatila. Kalau anda pernah menonton Majalah3 di TV3, peristiwa Shabra dan Syatila ini pernah direncanakan dan memang menyedihkan melihat tinggalan sejarah di Lubnan yang hampir mencapai 29 tahun. Kejadian Shabra dan Syatila berlaku pada 16 September 1982. Semua orang tahu, itu kerja Israel. Hingga sekarang pun kita tahu kerja Israel...tetapi tiada pun keadilan untuk penduduk Lubnan. Namun ALLAH itu Maha Adil. Ariel Sharon dibalas di dunia lagi atas dosa-dosanya. Sebelum Ariel koma, dia sering bermimpi ngeri. Dia bercerita bahawa dia melihat dirinya diikat dan dirantai dalam keadaan bogel dan diheret di atas sebuah kenderaan melalui jalan-jalan di Gaza. Seminggu sebelum dia koma, mimpinya lebih ngeri. Dia nampak dirinya dicampak ke dalam perigi yang dalam. Mimpi-mimpi tersebut akhirnya menyebabkan dia koma. Itu berlaku pada tahun 2006. Tahun 2009, Ariel Sharon masih koma dan stabil namun kebolehan kognitif lelaki itu sudah musnah akibat strok dan peluang sembuhnya rendah. Kini 2011, sudah 5 tahun Ariel Sharon koma. Keluarganya tetap mahu menggunakan mesin bantuan hidup untuk lelaki itu walaupun tiada tanda-tanda bahawa Ariel Sharon akan sembuh. Apakah yang dilalui oleh Ariel Sharon dalam masa 5 tahun koma ini? Hanya dia dan ALLAH sahaja yang tahu.

Gambar dan wajah terkini Ariel Sharon ni saya jumpa kat facebook, dia yang kini koma bagaikan mayat hidup. Ariel Sharon ialah Perdana Menteri Israel yang ke 11, telah banyak membuat kerosakan di bumi Palestine dan kekejaman kerana membunuh. Dia dikatakan telah koma sejak 5 tahun lalu dan kini umurnya 83 tahun. Hidupnya kini terseksa sebagaimana dia menyeksa dan berlaku kejam kepada rakyat Palestine dalam pembunuhan beramai di kem Sabra Shatilla tahun 82. Dia dimasukkan ke hospital pada tahun 2006 kerana stroke. Doktor melakukan pembedahan kerana Sharon mengalami pendarahan otak.Pembedahan dulu memakan masa hingga 7 jam untuk membuang darah di otaknya. Terkini, seorang jururawat telah merakamkan gambar terkini Ariel Sharon. Dulu badannya agak gempal dan kini hanya tinggal rangka, beratnya hanya 15 kg saja. Doktor yg merawatnya mengatakan Ariel Sharon akan terus koma sehingga 90 tahun. Dia dirawat di Hospital Hadassah di Jerussalem dan kemudian di Chaim Sherba Medical Center. Difahamkan Sharon telah dimasukkan ke bilik pembedahan untuk menyambung bahagian ususnya yg membusuk dan merebak ke seluruh bahagian lain. Beliau dah jadi umpama mumia firaun. Terpenjara dalam jasad yang sudah membusuk. Kekejaman Ariel Sharon, dia pernah dilihat oleh saksi, seorang pengarah filem dokumentari yg sedang membuat liputan dan pengambaran di sana. Dia melihat Sharon pernah membunuh 2 kanak kanak warga Palestin dengan menembak dari jarak dekat (10 meter) di kem pelarian Sabra-Shatilla pada tahun 1982. Ketika itu Sahron menjadi Menteri Pertahanan Israel. Peristiwa pembunuhan dan penyembelihan beramai-ramai rakyat Palestin di kem pelarian Sabra-Shatilla pada tahun 1982 tak mungkin akan dilupakan dalam sejarah kemanusiaan. Semua itu dilakukan atas arahan Sharon yang kejam ketika menjadi menteri pertahanan masa tu.
Serangan selama 3 hari telah mengorbankan seramai 3,500 rakyat Palestin yang tidak berdosa.
Pada tahun 2001, Mahkamah Tinggi Belgium mahu membicarakan kes jenayah perang ke atas Ariel Sharon yang jugak berbangsa Belgium, tetapi Israel menuduh tindakan itu berbau politik. Apabila kes itu didiamkan seolah-olah kekejaman itu tidak berlaku langsung, kes itu lenyap begitu saja.

Di dunia lagi dah mendapat balasan dari Allah

Kami akan memperlihatkan kepada mereka tanda-tanda kekuasaan Kami di segenap ufuk dan pada diri mereka sendiri sehingga jelaslah bagi mereka bahwa Al Quran itu adalah benar. Dan apakah Tuhanmu tidak cukup (bagi kamu) bahwa sesungguhnya Dia yang menyaksikan segala sesuatu? (Fushshilat:53)

Kepada yang tidak tahu, Ariel Sharon telah jatuh koma pada 4 Januari 2006. Hidup lagikah dia atau telah lama mati? Belalang terus saja Google nama Ariel Sharon dan menemui jawapannya. Ya, rupanya di tahun 2011 ini Ariel Sharon masih hidup dan pada 27 Febuari 2011 yang lepas genaplah umurnya 83 tahun. Sedar tak sedar telah lima tahun Sharon berada dalam keadaan koma. Mungkinkah ini balasan Allah terhadap kekejaman Sharon yang selama ini begitu mendendami penduduk Palestin? Allah tidak mencabut nyawanya tapi membiarkan Sharon berada di persimpangan diantara hidup dan mati. Mungkin ramai yang tidak tahu, sebenarnya sebelum Ariel Sharon jatuh koma, tidur malamnya sering diganggu oleh satu mimpi yang sama. Dalam mimpi itu Sharon telah bermimpi dia ditangkap oleh penduduk GAZA yang begitu marah dan dendam kepada Sharon ekoran tindakannya yang angkuh menyerang bumi Palestin. Didalam mimpi itu Sharon telah diseksa, dirantai tangan dan kakinya kemudian di arak sekeliling bandar GAZA dan di humban kedalam api. Mimpi itu mengganggu Sharon saban malam hinggalah dia jatuh koma. Tiada siapa yang tahu akan derita Sharon menanggung mimpi-mimpi itu saban malam kecuali seorang iaitu setia usaha peribadi Sharon. Setia usahanyalah yang telah mendedahkan mimpi-mimpi Sharon itu kepada akhbar-akhbar di Israel pada tahun 2008. Akhbar-akhbar di Israel telah menyiarkan berita berkenaan, kemudia dipetik oleh media-media Asia Barat, seterusnya tersebar di internet. Ada yang kata di internet terdapat gambar Ariel Sharon terkini yang menunjukkan dia begitu kurus kering hanya tinggal kulit yang menyelaputi tulang badannya. Tapi Belalang tak pula jumpa gambar itu. Apakah azab yang sedang dideritai oleh Sharon? Hanya dia dan Allah yang mengetahui.

Sharon Pemimpin zalim!
1. bayangkan sharon mengambil seorang bayi daripada ibunya dan dilempar bayi itu ke dinding.

2. bayangkan seorang gadis berusia 10 tahun yang dirogol dengan kejam dan akhirnya matanya telah diambil.

3. bayangkan sekumpulan keluarga, disuruh beratur depan rumah, dan ditembak.

4. bayangkan wanita hamil, dirogol, dengan kaki terbuka luas, dan akhirnya perut wanita dihiris, meninggalkan perempuan ini ke dalam kematian berdarah bersama kandungannya.

Semua mangsa itu adalah umat Islam Palestin yg ditindas Ariel Sharon. lihatlah betapa zalimnya yahudi Ariel Sharon merupakan Perdana Menteri Israel dari 7 Mac 2001 hingga 14 April 2006. Sepanjang tempoh itu Ariel Sharon telah banyak merosakkan bumi Palestin. Banyak air mata yang telah mengalir kerana kezalimannya. Ramai pejuang yang telah terkorban kerana kekejamannya. Anak-anak kecil Palestin perlu mengenal erti keganasan, peperangan kerana sikap binatang Ariel Sharon. Hari ini, Ariel Sharon bagaikan mayat hidup selepas 4 tahun koma. Sehinggakan media di seluruh dunia terutamanya media barat berasa malu untuk menerbitkan gambar-gambar keadaan Ariel Sharon yang ada pada hari ini. Tiada yang mustahil. Mungkin inilah yang harus “ditelan” oleh Ariel Sharon di atas ribuan nyawa dan kezaliman yang dilakukan selama ini ke atas rakyat Palestin. Kini Ariel Sharon yang berusia 81 tahun dikatakan mempunyai berat sekitar 15 kg sahaja. Doktor yang merawatnya mengatakan Ariel Sharon akan terus koma sehingga umur 90 tahun.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment